自上次出Offer的帖文後,已經過咗三個月... 其中我去咗一次歐洲旅行,去咗一次英國參加表姐的婚禮,又要面對全新嘅人和事,實在忙得不可開交,以至冇咩時間整理哩幾個月嘅心路歷程。(最輕鬆的通勤時間用來打牧羊人ORZ)

這段日子事實上真的好多經歷,但無奈而家要講又好難從頭說起,當中感動辛酸學習...數之不盡。我盡量理清先後次序,等大家知道大概流程,起碼不要咁徬徨吧!(其實都是徒然,到你等嘅時候,即使你知道晒一切,你都係會好心急好緊張...)

6月6日收到嘅Email係由QE嘅HR部門發出,以我所知所有KCC醫院都係由QE個HR中央發放,所以哩一刻係未知會被派到邊間醫院。Email中需要填寫是否interested in 呢個RN post(in KCC),會要你填寫Preference for specialties,據我所知根據你被編派的醫院,張form會有所不同,大家可以同同學對下,估下大家會去邊度啦~!而以我為例,我係去廣華醫院,大家記得要認真填呀!因為廣華的CND真係會跟你個Preference派你去邊㗎!而且廣華Rotation完咗係會返mother ward㗎(除非你自己提出唔返)。所以為咗自己幸福著想,唔好亂填令自己難過~而根據CND的說話,rotation都係會參考返呢個preference!其實係一個好好嘅措施同好人性化!不過當然,未必100%去到你想去嘅地方,始終有啲地方係爭崩頭,例如OT,Ortho,A&E... 當然M&G係無限歡迎您...XD

然後就係做Pre-RN TUNS嘅意願,會比你揀7月頭中尾+要交做TUNS必備嘅學歷証明。我覺得做唔做其實就冇咩所謂嘅,因為之前師兄師姐有啲會話一定要做,因為你做TUNS,著學生制服啲人會比較肯教,而你RN咗就當你係staff咁,而有啲師兄師姐就叫你去旅行要去盡佢,唔好咁早staff。而以我嘅經驗,做Pre-RN TUNS唔會多咗時間上手,因為我哋個ward係有2個月時間要跟mentor,而哩兩個月係計埋做TUNS嘅時期!而簽名方面,未甩拖,就算你係RN都係要人countersign...所以係冇分別!我諗唯一唔同可能係TUNS唔會有CMS account。但係之前講過我哋可以揀Preference嘅,你越早入職,選擇咪越多囉!遲咗入職就俾人揀晒嫁啦~所以我覺得如果覺得人工低幾皮好蝕嘅就唔好咁cheap啦~咪最多蝕一兩個月,豪俾佢啦~但係如果真係有事或者安排咗去旅行,就千祈唔好屈就自己,同HR溝通,去晒先返工啦!

不過以我Case,我去表姐婚禮係9月,7月中-8月尾中間都有一個月時間,我又唔想拖咁耐。7月中返工之後有同經理商量過,原本我諗住等到去完英國先交RN牌轉RN約,因為TUNS方便請假,但原來唔得㗎!HR會知道你幾時攞牌,會催你交牌轉約。但我經理好好,會幫我度,叫我唔洗擔心。到咗8月中,我個牌真係到咗-v- 8月12號入職。我總共要請5日假,點知用例假就搞得掂!又唔洗advance PH又唔洗預支AL。真係謝天謝地㗎~但係呢個情況只適用於好人嘅經理...

而最後要填嘅就係Physical Examination嘅時段喇~哩一項只適用於新同事,如果本身係TUNS,serve緊HA就唔需要嫁!

接著下來的一些Email往來就是簽署一些文件,像是關於私隱的文件,查閱罪行以及疫苗注射紀錄等等,我就不詳敍了,反正大家根據指示做就好。

然後就到健康檢查和簽約的日子了。健康檢查只是做了很普通的視力測試,量血壓和驗尿。因為X光和抽血在我上次做的時候電腦都有記錄,所以就不用再做了。做健康檢查的時候第一次踏足廣華醫院,像我這樣的人真的除了工作需要根本沒有去過醫院-口- 猶記得當初奶奶生病的時候去看過一次,看著比平時消瘦的奶奶完全認不出來,那時候真的還小,對醫院的環境也是相當陌生,連哪間醫院都忘記了... 記得實習的時候如果有家人來,我都很自然的去交給家人照顧病人。但其實回想起來,並不是所有病患者家屬都如此熟練,也有手足無措的,但病房環境實在忙碌,真的要時刻警醒自己是否不能做到體諒和體貼了。印象叫做稍為深刻的所謂醫院的經歷,是外婆生病時到老人院去的經歷。當初是學護一年級,對護理的工作其實仍然是相當陌生,看著那條Ryles,我完全不懂操作......想著想著原來自以為沒有什麼作為的五年間,我的成長這麼大... 扯遠咗添!講返廣華醫院,佢俾我印象係一間相當傳統古老嘅醫院,APN嘅正式制服居然包括咗護士帽!傳說中護士帽係03年沙士之後漸漸因為infection control的緣故逐漸被淘汰的,但作為白衣天使,其實護士帽有個象徵意義,就等於我們學校沒有的南丁格爾加冠儀式,這種傳統儀式逐漸被遺忘。看到護士帽才是真正的護士呀!後來在上課的日子裏,高層們的親切對待也真的彷彿感受到她們口中的『廣華情』。簽約就沒什麼特別的了,但由於我的健康檢查當初未完成,簽約的時候就只簽了TUNS約。簽約時還會把強積金資料,5%房屋津貼,report duty和培訓的資料提供告訴大家。

其實真的很後悔沒有一早把這些心路歷程打出來呢!現在真的不知道從何說起了。先在這裡停頓一下,接下來會把簽約的資料,上課培訓的資料說一下,然後才到病房的經歷。希望我能盡量交代!!!其實說得那麼長氣主要是為了自己,日記真的沒什麼整理的說。