本Blog純屬發洩,睇唔明都請勿深究。

5/1 A已經被一個亂來的同事玩死,佢冇睇到BB轉咗奶,幫張吉床換床單,仲問我R/T嘅BB啲藥係咪唧落個口度,仲問我一個暖風機係咪IQ AIR....

6/1/2021 N
有好多令人冒汗的事件發生,我真係不能盡錄😭

話說返工冇幾耐就見到A BB desat,跟住我4點幫Inborn督hstix,A BB hstix 9.x,加上佢又desat到59%,所以inform 咗First call。

然後因為夠鐘餵奶,醫生睇緊,我就喺張Q3紙到寫咗W/H。

之後因為First call唔識treat,佢話睇多陣先,跟住寫咗CT。果陣我已經返咗去outborn寫排版,寫完排版諗住睇下有咩幫手,A同事自己round緊8房obs,ic又round咗7房,跟住A同事又話比我聽A BB CT冇嘢搞,跟住我咪返outborn。

跟住其實成件事B同事都冇參與,但係佢又係SCBU coordinator,跟住佢就開始懶醒,覺得自己好勁咁又見到A BBdesat,跟住佢自己inform咗First call MO。

跟住果陣已經6點幾,佢哋揭開A BB灰版,發現IO chart冇餵奶,IVF又冇read 水,跟住B同事就喺度問邊個餵,跟住佢話要入PICU NICU捉返嗰個人出嚟問😥😅😅😅😅😅😅
我心諗,你係咪想話俾全世界聽我哋冇餵奶....跟住我咪話,醫生果陣都未睇,佢睇完果陣啲人都返曬去啦,我哋三個冇餵點會有人餵。

😅跟住佢諗諗下覺得有啲道理,但係跟住佢竟然叫first call 寫返句w/h feeding😅😅😅 咁人哋果陣寫咗CT,佢又冇加佢水,梗係唔肯寫啦😅😅

兩個都on9都一個極致,A 同事6點幾仲寫緊排版,佢話佢未round到A BB😅😅😅

但係我寫完排版過去果陣,明明問過A同事喺度做緊咩,佢話自己round緊版,我話,一路寫一路round啦,但係佢話round埋先喎😅😅佢仲要round版係拎埋個CMK一齊對😅😅😅

跟住差唔多7點,outborn本身有個仔P更inform過肚脹但C T,佢嘔咗轉奶係鮮黃色,跟住我咪inform first call。跟住我明明同first call講緊個case 跟住B同事又懶醒,拎咗outborn本交更簿嚟搶住講個case比MO聽😅😅😅之後無啦啦話,唉呀,我都唔記得嚟outborn round case添。
跟住就走咗嚟outborn check我啲排版......