Dr Comma 水滴空氣面膜


評- 🌕🌕🌕🌕
感覺很透薄很舒服

價錢

卓悅:$59 x 10pcs

Guruguru:正價$199/盒,guru 唔准嘥嘢$89.9/盒,$49.9 x 10pcs,$15.9/盒


由香港人與韓國醫生,化妝品研究及開發專員攜手合作,花了超過一年時間專業研發,精心打造的補濕舒緩面膜,特別適合香港人肌膚使用。生產符合ISO9001, ISO 14001, CGMP,無香料,無酒精,無色素,無苯甲酸酯類防腐劑,以天然成份養肌護膚。


面膜特色

由100%天然環保、細滑如絲的面料製成只有0.2mm 特薄面膜紙

舒適,柔軟,安全,貼面,特別適合敏感肌膚

透氣特薄面膜紙為肌膚深入有效地注入水分

面膜不含化學香料,香味係來自成份中沙柑果皮油、薰衣草油、雪松精油等等調製而成,係高級嘅味道XD 少少甜再帶點木味,好relax 好舒緩嘅感覺!敷面膜同時好好享受10分鐘嘅me time,放鬆一下


講返正題,敷面膜最緊要都係佢嘅效果!敷嘅時候已經感受到精華同水份滲入緊皮膚,敷完即刻摸到皮膚變滑咗!連續敷咗3 日,皮膚摸得出滑嫩,毛孔亦細緻咗好多!第二日化妝上粉亦更貼薄!


成份作用

保濕:配方含3種強效透明質酸,補濕療法

舒緩:積雪草提取物為乾燥的皮膚提供癒合和修復效果

亮白:珍貴的甘草根粹取物和石榴果實萃取物精華提亮膚色,均勻膚色,令肌膚呈現滋潤,健康和容光煥發的亮澤。


使用方法

潔面後將面膜輕輕敷到臉上,並確保所有的區域都覆蓋(避免接觸眼睛),保持10至20分鐘,然後取下面膜並按摩餘下的精華到皮膚。  適合任何膚質、任何季節使用。